تو این دوره زمونه مردم نمیتونن چیزی رو که دوست دارن از شغل ، خونواده ، جامعه و مهم تر از همه از خودشون بدست بیارن. همه یه کمبودایی تو زندگیشون دارن و دنبال جبران اون کمبودان خیلیا از طریق موسیقی ،ِ تلویزیون ، خرید کردن و خیلی کارایه دیگه دنباله جبران کردنه کمبوداشونن چیزی که مردم نیاز دارن ، اجتماعیه که هدف و نظم و معنا داشته باشه. اجتماعی که تو اون انسان بودن اولین شرطهشه و مثل انسان رفتار کردن اصله اساسیشه. خلاصه بگم واسهتون اون جایی که کمبودایه مارو تو زندگی پوشش بده.
لُب کلام
شما باید اون ارزشارو تو کسب و کارتون جا بدین . ارزشایی مثل صداقتت ، هدف ، تعهد و آرمان میتونن کالایه عملی تو فرآینده تولید محصوله ارزشمندتون یعنی همون کسب و کارتون باشن . باید این احساسو به مشتری بدین که کسب و کارتون یه مکانه استثناییه و توسط افراد استثنایی اداره میشه و همهی اون افراد وظیفه شونو به نحواحسن انجام میدن و همهی اینا بخاطر حضور مشتریه . و این حداقل کاریه که میتونین واسه راهاندازیه یه کسب و کار موفق انجام بدین.